lite bilder!

Återigen sitter jag framför datorn på internet cafeet för att skriva ner ett par rader samt lägga upp lite bilder....
Det var ganska hårt krök igår Kvällen slutade med att alla blev utslängda efter ett mindre bråk med ett gäng britter. Ingen skada skedd men en tidigare hemgång än planerat följdes upp med efterfest för mig och tom på vårat hostel med våra grannar. Fugge och Bäver åkte vidare till nån sliten strippklubb med det anrika namnet Porkys.

Kvällen började med att vi åkte mot norra sydney via tåg för att senare åka med en båt i in Sydney harbor. Men när vi hoppar av tåget i meadow banks regnade det som fan och efter en kilometer lång löpning för att komma ner till hamnen var alla duktigt blöta, utom jag och Bäver som lyckades stoppa en taxi.
Båtresan levde upp till allas förväntnigar men nästa gång åker vi i dagsljus och solsken istället.

Idag har regnet fortsatt ösa ner över staden men det är fortfarande tillräckligt varmt för att glida runt i shorts.




The Swedish Crew



Operahuset By night

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Skönt me lite regn.... ni verkar ju inte lida så värst mycke... här hemma e de magsjuka o influensa som gäller, men bara för veklingarna... o jag e järnkvinna!!!!

2009-02-13 @ 10:27:35
Postat av: Anonym

tja såg att du hade ringt jobbade då men fan ring nån mer gång så jag får höra om läget e chill....... 7 dagar 45 min kvar

2009-02-16 @ 20:01:37
Postat av: Anonym

man blir ju acklad nar man maste skriva sir for att komma in pa din sletna blogg... och alla vet att inte porkys ar en sleten stripp klubb kan vara en av dom basta i varden, jag vet att du har varit dar men du vill inte skriva det for din mamma laser smisk!!!

2009-02-17 @ 13:49:37
Postat av: mr andersson

man blir ju acklad nar man maste skriva sir for att komma in pa din sletna blogg... och alla vet att inte porkys ar en sleten stripp klubb kan vara en av dom basta i varden, jag vet att du har varit dar men du vill inte skriva det for din mamma laser smisk!!!

2009-02-17 @ 13:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0