G'day

Idag har jag fixat mitt ozzie nummer(+610423467053)  och ska nu fortsatta till banken for att fixa kontot. Orkade inte med det igar da jag var riktigt sliten efter resan och en tuff match mot tre engelsman i darling harbor, Vi lyckades forlora men  skyller allt pa varan van (?) fran chile som knappt platsat som vattenbarare i natt random p6 lag.
Vi bor centralt pa ett ganska sunkigt hostel som ligger en tvargatan ifran Georgestreet. Forsta natten bodde vi med en tysk som hette Armin han luktade dod fisk och for att dolja detta sprutade han ut flera liter parfym.


Det ar inte speciellt varmt har nere hittils igar hade vi bara runt 25gradet och moln,enligt  vaderprognosen ska "kylan" halla i sig hela veckan. Eve som sov bort hela dagen lyckades skaffa en riktigt skon bondbranna. Det sager en hel del om hur stark solen verkligen ar har nere.

Ikvall ska vi fira Eve som har namnsdag och mota upp Fugalas och Baver.


Kommentarer
Postat av: mamsen

vi har -2 grader.....

2009-02-12 @ 07:36:53
Postat av: nike

i slöinge har vi +20.

2009-02-12 @ 18:26:51
Postat av: alex 10

du missar inte lyxfällan va sjukt bra avsnitt idag.. du måste se det på webb tv vet ju hur mycket du älskar det.



ps 11 dagar 11 timmar 30 min till avspark..



puss puss

2009-02-12 @ 21:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0