VAd s

Efter en mycket lang resa sitter jag nu pa ett internet cafee drygt 100 meter fran varat hostel och skriver ett par rader.
Sjalva flygresorna gick riktigt bra utan tubolens alls, men pa flyget mellan Bangkok - Sydney satt vi brevid 250 indier som alla hade med sig en mindre arme av skrikande sma barn.

Har inte sett sa mycket av Sydney an men de flaskbottnar vi hitills synat har varit mycket bra.   Idag ska vi fixa mobil nummer Tax-card och ett ozzie konto.

Om en vecka spelar Biffy Clyro har i stan, annars har jag inte planerat natt annat forutom att en longboard ska inkopas inom kort.

Jag behover ett nytt smekanamn da det verkar vara helt omojligt for  folk att uttala Emil sa nu mer heter jag. Hercules E Maximus

Lagger upp mitt mobilnummer inom kort och hor av mig till snart... Mitt svenskanummer fungerar inte alls har nere sa ni behover intre ringa det alls

Kommentarer
Postat av: Daddy K

Gött att resan gick bra.

2009-02-11 @ 07:37:08
Postat av: Mamsen

Skönt att höra från dej!! Träffade Chippen igår o han sa att han saknar dej!! lr om de va dina frukostar, jag vet inte..... många kramar

2009-02-11 @ 08:31:31
Postat av: blää

Här slaskar de som vanligt.. är inte alls avundsjuk på er. var bor ni? centralt eller bondi?

2009-02-11 @ 11:21:23
Postat av: Madde.

Ha det så gött.

2009-02-11 @ 13:22:04
Postat av: Daddy K

Byta namn ??? prova med Bjorn för det heter du !!!

2009-02-12 @ 08:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0