Helt Off!

Ett inlägg av det kortare slaget:

Min kamera har blivit tjyvad. Vi hade fest i lördags alla svenskar (typ) i byron bay var i vårt hus. Då passade någon vidirg jävel på att ta med sig min kamera hem. jag hade gått på krogen och när jag kom hem var festen fortfarande på högvarv och kvällens värd låg däckad på en av stolarna och blev senare på natten blev buren in till sin egen säng av underskriven . Dagen efter stod det klart att min kamera var borta utan spår. Gissa om det kommer bli glada miner när kameratjyven hittas.

Vi bor kvar i samma hus som innan men vi har fått tre nya inneboende, Två av Nebos polare från sthlm och Madelene wolfhagen har bott hos oss i en vecka. Vet inte riktig hur länge denna konstellation står sig men ett tag framöver iaf. vi ska byta till ett större hus på lördag med biljardbord.  Diskussionen pågår just nu om hur länge vi stannar och vad som kommer hända framöver.

Ikväll blir det utgång och goonet har flödat i ett par timmar.  vi får se vad som händer ikväll, men ryktet går att det startats en ocensurerad blogg inom stockholms fraktionen av huset. Där det enda kravet är att man skriver berusad.

Kommentarer
Postat av: Daddy K

Först mobben sen kameran, vad blir nästa steg ???

Kul att höra av dig. Hur går det på jobbefronten?

Här är allt väl men kallt som satan,-5 på morgonen.

Allt är Ok på Sörenfalk och alla hälsar.

2009-03-26 @ 11:25:04
Postat av: Solveig Karlsson

Hej, Emil!



Härligt, att läsa dina berättelser - mycket bra!



Hoppas du har det riktigt gott och hittar nå´t jobb!



Förresten, så har Björn "utvandrat" till LA. Nåja, bara för 1,5 månad, men ändå....!



Sköt om dig, Emil och som syrran din säger - leeeeev liiiiivet!!



Hälsningar

Solveig (BL:s mamma)



2009-04-24 @ 11:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0